RÅKNA-CITY

LÖRDAG

Puh äntligen lördagskväll!!!!
Grabbarna är på bio och Knodden och jag tittar på TV. Har inte gjort många knop idag vilket är helt underbart!
 
 
När Knodden och jag var ute på vår kvällsrunda gick vi förbi macken borta vid mig. Där stod det en utlänning och skulle tanka. Såklart hade han inget kort men frågade mig om jag hade ett som han kunde få använda och sen ge mig kontanter. Kände mig på gott humör så drog mitt kort och han tankade sin bil för 210 kronor. Såklart räckte inte hans enkronor och andra mynt till hela summa. Han var skamsen och frågade efter mitt telefonnummer så han kunde få betala tebax resten. Ville inte lämna ut mitt nummer så sa att det kvittar. Möts vi igen så får han ge mig pengarna och annars får det bara vara. 30 kronor kan man ju kanske överleva. Har jag gjort en god gärning så hoppas man kommer sova gott nu.
 
 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Susann
skriven :

Va snäll du är ;) . Jag hade aldrig vågat.