RÅKNA-CITY

Alla hjärtans dag

Gjorde mysfrukost till mina pojkar idag... ägg och bacon och levande ljus.
 
 
Trötta gossar!
 
Martin hade köpt alla hjärtansdagspresenter till Bobbe och mig.... så himla gulligt.
 
 
Bobbe fick en påse jordnötter och en ros.
 
 
Jag fick en ros och en påse chips.
 
Han är för go den ungen. Är nog första gången jag fått något sådär bara hux flux utan att jag haft en aning. Blev superglad och jätteöverraskad.
 
Nu har vi varit i Halmstad då sonen behövde nya skor. Passade på att luncha med Sara. Fick kaffe hos Jessica och Böna med. På hemvägen åkte vi en snabbis till Råkna för att tända ett ljus för mina djur... saknar dom så!
 
Ha nu en riktigt fin lördag allihopa.
 
 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 susann
skriven :

Härligt Martin :-)