RÅKNA-CITY

Småtrött och sur

Idag är man banne mig inte på något sprudlande humör direkt. Först hade jag svårt att somna då det snurrade en massa i skallen och när väl John Blund kom så började Knoddens mage att strula så det var bara att stiga upp för att släppa ut honom i ösregnet. Måste ha mina timmars sömn annars blir jag monster.
Är ju ledig idag gudskelov så idag blir det soffmys med mig själv.
 
 
Nu är det kaffe och morgonnyheter som gäller.
 
Martin ska ju iväg på eventet i AJ:s lokaler idag. Tror det heter Dark Zone eller nåt?! Musik, datalan och en massa annat skojigt. Himla kul när det händer nåt i byhålan. Massa frivilliga som fixar och donar för att andra ska ha skojigt,,,, stor eloge till er!
En liten miss tycker jag är att min son som är 13 år fick betala 300 kronor medan en äldre åldersgrupp kunde ansöka om att få komma in för 50 kr. Himla orättvist.
 
Hoppas alla får en bra dag!
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: