RÅKNA-CITY

Smakråd

Är på sugen på att göra tatuering nummer tre och behöver lite smakråd om en text. Tatueringen ska jag ha på högra skuldran och ska vara ett avtryck av min sons hand... alltså inte ett handavtryck utan som att hans hand ligger där.
Behöver nu lite hjälp med vilken text som känns bäst....
 
* My son is my everything
* You are always by my side
* Du finns alltid med mig
* Min son vakar över mig
* Jag går inte ensam
* Du för mig framåt
* Du får mig framåt
* I don´t go alone
 
Vad säger ni? Är superkluven...
Alla har ju barnens namn och datum och så och jag måste ju såklart vara lite annorlunda.
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Syster
skriven :

My son is My everything tycker jag

2 Nina
skriven :

* I don´t go alone borde kanske ändras till I don't walk alone, enligt mig. De andra var bra allihop men jag gillade "Du finns alltid med mig" bäst, kul och annorlunda med svensk text :)

Svar: Hahahaha ja jag och min engelska....
Ellen