RÅKNA-CITY

Röstat

Idag har jag förtids röstat på kommunhuset i Hylte. Kändes bra att få vara med och lägga min röst och få vara delaktig.
Ska bli spännande att följa valvakan i år på tv och heja fram "mitt" parti.
 
Hade en fruktansvärt otrevlig person som ringde hem till oss från Dina försäkringar och ville prata med Bobbe. Sa att Bobbe inte är hemma och frågade vad det gällde och vilken pryl vi har försäkrat där. Då snäser människan att jag inte hade med det att göra då försäkringen inte står på mig och att jag minsann borde veta vart vi hade våra försäkringar. Trodde jag skulle smälla av!!!! Sicken jävla typ! Nu var det Yamaha´n det gällde men den står under Bilsport & mc och inte under Dina försäkringar så inte lätt att komma ihåg. Ringde genast ett av våra andra försäkringsbolag för att kolla om dom kunde fixa in oss hos dom istället för hos den otrevliga jävlen men tyvärr var dom 1000 kronor dyrare så det gick ju inte. Hatar försäljare som ringer en på detta viset, sen kvittar det om man är kund eller inte. Vill jag dom nåt så ringer jag och vill inte bli uppringd! Han ville ju garanterat inte bara få ner den befintliga försäkringen utan pracka på oss fler på andra grejor. Kan säga att jag bad han flyga och fara och inte återkomma. Sa vi var med i Nix men han sa att det brydde han sig inte om då vi är kund så han kan ringa om han vill. BLÄÄÄ!!!
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: