RÅKNA-CITY

1:a campingnatten

Så kom vi äntligen iväg på vår husbilövernattning med nya kärran.
 
 
Här har vi precis startat och sonen har såklart tagit med sig en Ipad så han inte ska bli helt avskärmad från verkligheten.
 
Bobbe rattar husbilen.
 
 
Första stoppet blev redan i Fegen så vovvarna fick ta en liten paus.
 
 
Den feta på fotot med minst hår i ansiktet är jag.
 
 
Kulan myser med lillhusse.
 
 
Fika är ett måste!
 
 
Vackra vyer är ett måste när man stannar.
 
 
Här har vi avklarat både NetOnNet och McDonald´s och stannat ute i ingemansland. Hålan heter nog Hinneryd och det var så jäkla mysigt. Bobbe hade lovat mig sjöutsikt och det klarade han av.
 
 
Vår nya pärla som vi är så stolta över.
 
 
Vackert som en saga.
 
 
Solen har precis gått ner.
 
 
Vovvarna i garaget där dom nog kommer trivas. Ska se om vi kan göra hål från bodelen in dit så vi kan ha dom där även när vi kör. Säkrare för både oss och hundarna plus att det blir bättre med plats.
 
 
Tack till mina underbara pojkar för en underbar helg.
 
 
Detta vaknade jag upp till imorse. Herregud så fint!
 
 
Martin sover.
 
 
Frukost i all enkelhet.
 
 
Fricampade så ingen kaffebryggare att koppla in men koka vatten och använda nya bryggaren gick ju i alla fall.
 
 
Bobbe sover.
 
Nästa helg blir det en natt i Jönköping och gå på husbilsmässan på Elmia. Längtar redan!!!
 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: