RÅKNA-CITY

Pysslat

Huuu vad jag hatar måndagmornar på macken. Inte nog med att man stiger upp innan fa-an fått på sig skorna men man måste vara glad och trevlig mot kunderna också. Huuuu så jäkla trött jag är alltså!!!
Martin blev hemma från skolan idag. Är väl en redig förkylning som bitit sig fast. Han blir nog hemma imorgon också.
Handlade på väg hem från jobbet och passade på att köpa nya krukor till mina orkidéer i köket. Blev superbra!!!
Köpte även två blommor att ha ute nu när sommarplanteringarna slokar.
 
 
Härligt med lite färg nu på hösten!
 
 
Fullkomligt älskar orkidéer och dom trivs så himla bra i mitt köksfönster.
 
 
Håller på att bli mammutstora plantor av mina blommor.
 
 
Visst är dom fina?
 
 
Ingen blomma ser lika dan ut.
 
 
Grym färg på denna!
 
 
Titta vad många blommor...
 
Ikväll blir det varma räkmackor och bara vila. Kroppen och skallen klarar inget avancerat....
 
 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Susann
skriven :

Krya på Martin !
Fina blommor du har. O va bra fönsterlampan blev i köksfönstret :)