RÅKNA-CITY

Brrrrr

Huuu vilket höst väder det är idag. Regnet hänger i luften och det blåser. Är väääldigt sugen på att ta cykeln till jobbet idag... NOT!
 
Här kommer några bilder på tavlorna jag köpte till gästrummet på G-Kås häromdagen...
 
 
Var kanske aningen små men tänkte hitta några söta hjärtan att hänga jämte. Rummet har blivit en aning tjejigt men vad bryr jag mig om det???
 
 
 
Ullared är ju skitbra att handla prylar på... billigt och bra så när man tröttnar är det bara att slänga.
 
 
Fredag igen.... sååååå härligt! Nu med det nya schemat är det ju fredag på RIKTIGT eftersom jag är ledig alla helger. Älskar det!
Vi ska göra klart friggeboden i helgen så vi får in allt där det ska vara. Börjar bli sanslöst trött på att ha mc-kläder och hjälmar i hela lägenheten. Ska även hinna kratta löv i trädgården och pyssla med lite nya höstblommor.
Ha en underbar helg allihopa!
 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: