RÅKNA-CITY

Saknad

Saknat min blogg massor så nu får pausen vara slut. Ni som inte gillar vad som skrivs LOGGA UT DIREKT!

Bobbe ska hämta Kulans aska idag i Torup. Urs nu rivs allt upp igen och jag vill bara ha hem honom så jag få begrava honom där han ska vara hos sina vänner ute i Råkna.
 
 
Pappa har gjort en liten skylt åt honom.
 
Knodden känner sig ensam och övergiven så han är numera min ständiga följeslagare. När jag jobbar ligger han i bilen och får hänga på överallt. Jaja jag har bara två alternativ... antingen släpa klumpeklossen med mig eller avliva honom så inget svårt val även om jag inser att dom kommande åren kommer bli krävande.
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Anonym
skriven :

Äntligen tillbax ❤️❤️

2 Susann
skriven :

Välkommen tillbaka !
Fin skylt, förstår att det är tungt för er alla. <3