RÅKNA-CITY

Blomsterbud

Alltså inte ofta man får nåt med blomsterbud men det fick jag idag. Herre jisses så glad och rörd jag blev!!!
Hjälpte en fb-kompis med att raka hennes hund lite i samband med att denna goa tik fått fukteksem en kväll och som tack får jag en helt underbar blom grupp och en liten ängel med ett ljus som jag kan tända för att tänka på Kulan. Tänk att det finns sådana personer som man inte ens känner som gör något sånt här.
 
 
 
 
Visst är den fin?!!!!!!!
 
 
 
 
Nu står Kulans lilla ljus i köket och lyser. Kommer tänka på honom varenda gång jag tänder det. Bara jag tänker på det så rinner tårarna.... Om du visste Ann-Sophie vad detta betydde för mig.
 
 
Blomman står på bordet i vardagsrummet som ekat så tomt innan. Blev jättefin där :-)
 
 
Tusen tusen tack söta snälla du!!!! Ett tack räckte så långt, detta hade du inte behövt. Att sådana som du finns känns himla skönt att veta! Massa kramar till dig och lova att höra av dig om det är något.
 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Anso
skriven :

Goa fina Ellen detta var du värd!!! <3

Svar: Tack snälla du!!!
Ellen