RÅKNA-CITY

ONSDAG

Trodde jag skulle få sovmorgon då sonen är hemma från skolan och jag jobbar eftermiddag men som vanligt var det bara att masa sig upp i ottan. GRRR!!!!! Skulle verkligen behöva sova tills jag vaknar snart men inte lätt då jag vaknar av lilla minsta ljud. Idag var det Kulan som var kissenödig men annars kan det vara katten, fåglar ute eller maken som fiser.
Sonen mår bättre idag men är fortfarande förkyld. Hoppas han snart är på banan så han kan köra sin quad i helgen.
 

Solen lyser idag men det är svinkallt ute. Verkligen nordanvind Brrrr!!!!
 
Bobbe skulle ju träffat mäklaren och köparna av Råkna idag för att skriva ett tillfälligt hyreskontrakt tills avstyckningen är klar men mäklarens barn hade haft magsjuka inatt så han fick vara hemma. Känns inte som om detta någonsin ska bli klart. Himla tjatigt att ha två boenden att tänka på... i alla fall när räkningarna dimper in. Traktorförsäkringar, elräkningar, sophämtning.... SURT! Vill bara betala för MITT boende nu!!!
Nåja på fredag gör vi ett nytt försök, håll tummarna för att det mötet blir av.
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: