RÅKNA-CITY

STRESSAD

Åhhh vad stressad jag känner mig. Vill bara ta tag i flytten men man måste ju tyvärr jobba också,,, så här sitter jag på macken och hjärnan håller på att koka över...
 
 
Snacka om rackarlass hihihi... Blev mååånga sådana körda mellan Råkna-City och Hylte igår. Tunga jäkla lådor som skulle släpas uppför och nerför trappor. Hade pappa som hjälp till lite och sen har två kompisar erbjudigt sig plus min kusin.... tack för det Böna, Madde och Spike!!!! Undrar vart alla andra "vänner" är just nu??? Inte alls intressant att i alla fall erbjuda sin hjälp. Kunde varit skönt om någon kunde hjälpt med avfrostningen av frysen, promenera med hundarna eller bära lådor, men icke! Känner mig lite besviken faktiskt. Finns vissa som inte visat intresse över huvud taget över att vi ska flytta vilket jag ska komma ihåg när ni någon gång behöver hjälp. Bry er inte om att komma och hälsa på sen heller tack!
 
 
Matpaus i tv-rummet. Inte så hög mysfaktor precis!
 
 
Köket idag. Frostar av frysen och packar det sista...
 
 
Bobbe ska till mäklaren idag och skriva lite papper och sen swishar han tebax till Hok tills fredag kväll. I helgen tar vi det sista men tyvärr jobbar jag men det får gå ändå. Hade varit bra att hinna vara med och kunna hjälpa till och plocka upp men men det går ändå.
 
 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Mona
skriven :

Jeg syns det er så sørgelig... :´(
Likte meg så godt i Råkna og komme rtil å savne det!!!! <3 Og jeg kan love deg at om jeg hadde vært næmere skulle jeg pakket, flyttet, luftet hunder og i hele tatt sammen med deg OG UTEN DEG <3

2 Nina
skriven :

Jag tog ut ett par semesterdagar när vi flyttade. Vi hade ju flyttfirma till hjälp men det är ändå en jäkla massa jobb! Aldrig mer! Men känslan när allt var på plats i lägenheten var helt underbar så där har du något att se fram emot...

Svar: Hade också tagit ut semesterdagar,,,, men nästa vecka hahahaha! Var liksom en aning tidig med flyttandet :-D Ska bli himla skönt att vara hemma lite och greja i lugn och ro.Mona... vi kommer också sakna Råkna, i alla fall vissa bitar av det. Just nu är vi alla tre väldigt nöjda med valet att flytta till lägenhet och leva ett lite mindre stressigt liv.
Vet att du hade hjälpt till om du bott närmare :-D KRAM!
Ellen