RÅKNA-CITY

Mår bra nu!

Varit en riktigt riktigt bra dag idag! Hängt upp tavlor och pysslat hemma hela dagen. Så mysigt att äntligen få vara i lägenheten och hinna med lite utan någon tid att passa. Nu är det bara lite lampor att införskaffa och så väntar jag på sängkappor och sängöverkast till gästrummet. Torktumlare köpte jag av mamma så nu är det kirrat också.
Till helgen ska Bobbe och jag åka till Halmstad och shoppa,,,, skojigt!
Mina föräldrar var här och kikade och bjöd på fika. Fick en jättefin Orkidé, tack!!! Älskar Orkidéer och den enda blomman som jag klarar av att sköta.
Avslutade dagen med en kisserunda med pojkarna och ett varmt härligt bad i mitt badkar. ÄLSKAR ATT BADA!!!!
 
 
Unnade mig ett litet glas rosévin,,, för det var jag värd minsann!
 
 
Älskar mitt liv just nu!!!
 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 susann
skriven :

Härligt o höra ! Klart du va värd ett glas rosé ;)

2 Nina
skriven :

Visst är det härligt med badkar! Jag njuter av denna lyx 2-3 ggr/vecka numera...ibland med doftljus och ett glas rödvin också :-)