RÅKNA-CITY

Kullagatan

Idag har Bobbe, pappa och jag varit på Kullagatan och grejat lite. Jag har räffsat en massa löv medan pappa och Bobbe har gjort det sista vid staketet och satt upp vår postlåda och tvättvinda. Så härligt att få börja boa in sig nu.
Kollade på mina sidor på Sova och såg att vår säng antagligen kommer nästa vecka. TJOHOOOO så glad jag blev. Hoppas vi kan komma ifrån och hämta den i veckan och få låna nyckeln av Bofast så vi kan köra dit lite grejor. Passar ju som handsken nu när det bara är lite under en månad kvar innan vi flyttar in. Gött att inte ha så mycket att flytta på själva flyttdagen. Ju mer vi kan ta innan dess desto bättre. Får se om Bobbe kan ta ledigt i veckan bara och att jag råkar vara ledig också annars blir jag ledsen i ögat hihihi!!!!

Ha en bra söndagseftermiddag allihopa! Själv ska jag hem till svärmor och äta frallor... BYE!
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Susann
skriven :

Härligt att ni kan flytta lite grejor nu :-)
Nu är det inte långt kvar !!