RÅKNA-CITY

Spett

Klippt Kulan och Knoddens klor nu ikväll och klippt tassarna så dom ser någorlunda välvårdade ut. Fixar snart inte att ta båda på samma gång. Sitta på huk eller stå böjd så länge är inte min melodi. Höften och ryggen går nästan av känns det som. Känner mig stel som ett spett i kroppen.
Borde ringa sjukstugan denna veckan men vet att jag bara får samma svar som innan... sluta snusa och så får man några små övningar av sjukgymnasten och så ska allt vara frid och fröjd. Kanske skulle höra av sig till en privatläkare istället så man får en ordentlig kontroll. Lite pissigt att inte vården i byn kan erbjuda det då jag faktiskt betalar för VÅRD!
Hade säkert behövt tappa en sisådär 10-15 kg och investerat i både bättre mat och mer motion.... men det är så lätt att säga men så svårt att genomföra. Tar nya tag flera gånger i veckan.... suck! Vet inte hur jag ska få igång motivationen. Körde ju ViktVäktarna ett tag och visst gick jag ner men asjobbigt att räkna Points hela tiden.
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: