RÅKNA-CITY

SHOPPA

Varför finns det inget IKEA i Halmstad???? Så jäkla drygt att åka till Älmhult, Göteborg eller Helsingborg ju. Vill köpa gardiner, sängkläder och en del andra prylar men pallar inte köra så idag fick det bli en minishoppingrunda i Hylte istället.
 
 
Köpte dessa skyltarna på Olanders. Tyckte dom var söta.
 
 
Blev bra i köket ovanför byrån. Känns som om köket är "klart" på något vis. Det enda jag behöver är nya gardiner men men det kommer så småningom.
 
 
Hittade dessa söta rosorna på Olanders också...
 
 
... liksom dessa tyghjärtanen.
 
 
Passade bra på gästrummet där jag hade en rosa orkideé i rosa kruka. (Bilden blev ju supermörk grrr.)
Saknar något på två av väggarna i gästrummet. Är sugen på något väggord men har inte hittat något som jag gillat ännu. Finns ju sådana man klistrar fast men vet inte hur snyggt det blir eller hur svårt det är att få dit dom bra.... någon som vet?
Behöver nya gardiner hit också och ett annat sängöverkast. Sjukt missnöjd med det mörka tråkiga jag köpte i ett svagt ögonblick. Att man aldrig lär sig liksom. Bättre att leta och vänta än att köpa något som man inte är nöjd med sedan. Någon som är sugen att köpa ett svart sängöverkast till dubbelsäng för ett bra pris så är det bara att höra av sig.
Måste köpa gosiga kuddar och finare sängkläder till gästsängen. Är i och för sig mest Martins kompisar som sover över där men vill ändå ha något fint.
 
 
Dessa dörrkransarna köpte jag på Gro&Spira. Mycket nöjd med dom även om färgen kanske inte passar så väl in.
 
 
Kan jag ha det såhär eller vad säger ni?
 
Nu har jag skallebank och är trött som fasiken. Vaknade i ottan såklart på min första semesterdag :-/ Nu har jag varit ute med grabbarna en sväng i byn och handlat. Ska ställa mig vid spisen och laga till en spicy kinagryta med räkor och äggnudlar.
 
Michaela Ekman... om du läser detta så va snäll och kolla om du har gardiner som passar i min lya som du inte använder.... det går nöd på fru Carlsson här borta hihihi!!!!
 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 violeta
skriven :

Jaf tycker du ska bara på ena ☺där gästena gå in ☺

Svar: Ja så tänkte jag först också,,, så har plockat bort en och sen hängt upp den igen massor av gånger :-) Nu har jag bestämt mig.... båda får vara kvar hihihi.
Ellen