RÅKNA-CITY

Helgen

Denna helgen har varit rätt ösig från morgon till kväll. Både hunnit med att bygga på friggeboden och haft firmafest minsann.... och allt medans den underbara solen har lyst över oss. LOVELY!
 
 
Såhär såg det alltså ut innan friggeboden kom på plats.
 
 
Här anländer vår snygga snickare som faktiskt fyller år idag. GRATTIS JOHAN!!!!!!!
 
 
Två snillen som spekulerar...
 
 
Kolestrolbomber kallas dessa frallorna med ägg och bacon :-D
 
 
Tack så hemskt mycket för hjälpen Johan!
 
 
Tre snillen spekulerar....
 
 
Farfar kom också och hjälpte till,,,, många tack Leif!
 
 
Emma var min sällskapsdam för dagen.
 
 
Soldyrkare
 
 
Goa pöjkar!
 
 
Nu börjar friggeboden ta form.
 
 
Farmor och farfar bjöd på pizza mums!
 
 
Mysigt!
 
 
Nu är det bara golv, plåttak, isolering och målning kvar och sen ska vi lägga cementplattor på framsidan. Kommer bli supernice när det är klart.
 
Passar på att lägga ut en bild på inflyttningsblomman jag fick av Susann i torsdags när hon var här och hälsade på...
 

Visst var den tuff?!!! Tack snälla Susann!
 
Sen fick jag en blomma av Carina och Håkan i lördags också...
 
 
Älskar ju orkidéer!!!
 
 
Vilken fantastisk blomma alltså. Kram till Skeppshultaborna :-)
 
Tog lite fler bilder på blommor jag hade i mina krukor....
 
 
 
 
 
 
Härligt med sommar!!!!
 
Idag har jag jobbat förmiddag. Hatar att gå upp tidigt men nu var det sista tidiga måndagen på ett tag. Nästa vecka går vi ju över på sommaröppettiderna på macken så då öppnar vi inte förrän klockan åtta på mornarna. Aningen mera humant.
Denna veckan ska jag och Martin shoppa med Emma, jag ska jobba onsdag och sen är det två och en halv veckas semester och så blir det att måla friggeboden. Fullt ös medvetslös!!!
 
 
 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: