RÅKNA-CITY

Socker

Vi kör ju en månad utan godis här i familjen. Gått jättebra och jag tror inte någon av oss fuskar. Skönt när man känner att man besegrar suget lättare och lättare för varje dag som går.
Jag gör det väl mest för viktens skull men har börjat misstänka att det har motsats effekt då jag knaprar nötter istället för godis och det är mycket fett i sådana.... men HALLÅ det är väl bättre än godis kanske... eller???
Så himla svårt med kilona. Har bestämt mig för att inte tänka så mycket på den men är lättare sagt än gjort. Ska i alla fall försöka promenera mer när vi kommer ner till Hylte. Här ute kräks jag på att gå.... skog skog skog och samma vägar hela tiden. ASTRÅKIGT!
Ska ta och shoppa lite nya kläder en dag. Ebb i garderoben nu. Ny brallor och lite så.... kul!
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: