RÅKNA-CITY

Pasta

 
 
Pasta pasta pasta... hela jag är en fet vit pasta!!!! Har ätit pasta i flera dagar nu... love it! Tyvärr är det inte lika kul för kilona :-( Vet ju att det inte är så bra men va fa-an är karaktären???
Nu står det i alla fall nötfärs på handelslappen, fetaost och rotfrukter.... så kanske kanske skippar vi pasta till det.
Måste verkligen försöka ta tag i kilona om mc-sommaren ska bli av i år.... MÅSTE! Går ju och inbillar mig att jag ska promenera som tusan i vår, men känner ju också att jag är väääldigt duktig på att lova mig själv saker men har sååå svårt att hålla det.
Har ju kört godisförbud i några veckor men det är ju inget man går ner i vikt på.... inte jag i alla fall. För mig är maten boven.
 
 
 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: