RÅKNA-CITY

Ikea

Började skriva en lista vad som ska inhandlas på Ikea och det var inte så mycket som jag hade fått för mig. Sen plockar man väl på sig när man väl är där :-) Det stora och dyra är soffan och sen är det skrivbord till Martin och en del byråer mm mm. Ska sticka iväg till lägenheten en dag och verkligen gå igenom varje rum i lugn och ro och mäta hur stora saker jag får plats med och vart det finns eluttag till lampor och i vilken färg dom ska vara.
 
Denna vita byrån tänkte jag till vårt sovrum. Kanske till och med får plats med några stycken jämte varandra. Är ju lite dåligt med klädgarderober i lägenheten.
 
Den här har vi i hallen men funderar på om Martin ska få en till sitt rum också. Hade dock velat ha den i svart, denna är svart/brun.
Blir nog ett sånt här litet träbord i vardagsrummet. Har en sån nu men har blivit skavt så jag köper en ny. Lätt och smidigt att flytta.
Bestick... enkla och tål maskindisk.
Besticklådor är ett måste så det inte blir kaos i kökslådorna.
 
Ska köpa nytt knivset.... är så trött på skiten jag har nu.
 
Ska ha denna vid symaskinen. Inte för att jag syr så mycket men kan vara bra att kunna sy upp gardiner eller lappa ett hål.
 
Ska ha två sådana här i gästrummet. Kan vara bra att lägga kläder på om man har gäster plus att man har några extra stolar som är lätta att fälla ihop om det kommer folk och man behöver fler sittplatser.
 
 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: