RÅKNA-CITY

Halmstad

Var ju i Halmstad igår och tänkte köpt mig ett par brallor men ingenting passade.... blev både ledsen och sur. Finns dom som är större än mig som vill se välklädda och snygga ut och om inte jag kan hitta kläder kan jag ju bara tänka mig hur svårt dom har det.
Kanske skulle börja importera snygga kläder från stl 44 upp till stl... ??? ja vad nu man behöver ta in stl i...
Vill egentligen inte banta men vad tusan ska man göra när inget går på röven???
 
 
Lovat mig själv att ta hand om den stackars kroppen som värker vintertid och blomstrar sommartid och njuta av livet. Frågan är bara hur man ska kunna njuta av det när man ska gå hungrig för att mc-brallorna ska passa vartenda år. Grrrrr!
 
 
 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Susann
skriven :

Du är fin som du är, så det så !

2 Emmagemma!
skriven :

Du är jätte fin propellen! Men jag håller med, lite roligare kläder ska det finnas även över str 44! Kollat på Kappahl? Tror dem har ganska fina :)
Kramisar <3