RÅKNA-CITY

Victor

 
 
Idag fick vi avliva vår lilla kissemiss Victor.
Första katten som Bobbe och jag skaffade för 16 år sen. Saknar honom redan!!!!
 
 
R.I.P Victor
 
 
Puss på dig fina kissen!!!
 
När jag ringer Sara för att berätta vad som hänt så talar hon om att hon skaffat en liten hankatt... snacka om karma. Ännu mera karma när ni får se hur han ser ut...
 
 
Vad säger ni???? Röd och vit!!!! Tror jag smäller av alltså!
Lycka till med din nya familjemedlem Sara!!!
 
Nu sitter vi bara här Martin och jag och känner oss genomledsna som man gör när en vän försvinner. Hårt att avliva ett husdjur som man haft så länge. Han och Mulle har det nog finfint nu. Skönt att veta att han inte är ensam.
 
 
Mulle och Victor
 
 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Susann
skriven :

Men då ... vad har hänt ? Åldern ?

Svar: Han susade in i vardagsrummet på morgonen och var inte tyst nog så vovvarna har nog tryckt till honom. Antagligen en kraftig stukning eller benbrott :-( Han hade så ont den lilla stackaren.
Ellen