RÅKNA-CITY

Köra saker

Wohooo imorgon ska jag köra första lasset till lägenheten. Hihihi inte så mycket att hänga i julgranen kanske för andra men för mig är det en jättegrej. Ska bli skojigt. Pappa och sonen ska hjälpa mig med grillen, hammocken och tvättlinan... det ni :-D Nä skämt åsido,,, ju mer vi kan köra lite då och då desto mindre den helgen vi verkligen flyttar. För djurens skull så ska allt gå så snabbt som möjligt när det verkligen är dags. Bara vårat akvarium kommer ta väldigt mycket tid i anspråk. Måste föresten köpa plastbackar med lock som jag kan ha firrarna i när dom transporteras till byn.
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Nina Kuusinen
skriven :

Hur stora ska plastbackarna vara? Vi har några som du kan låna om du vill?

Svar: Inte för stora och inte för små... hahahahaha! Blir dom för stora orkar man inte lyfta dom med firrarna och vatten i och är dom för små måste jag ha 15 st el nåt :-) Måste ändå köpa mig några då jag behöver backar för förvaring sen. Får väl se om jag får tag på i Halmstad på Rusta, Ikea eller G-Kås. Tjoa om någon ska dit tack :-)
Ellen

2 Nina
skriven :

Ok, men säg bara till om du behöver låna :) Jag köpte våra på Biltema.

Svar: Tusen tack,,, så snällt. Jag tjoar om jag behöver låna :-) Skicka mig en bild på chatten på fb.
Ellen