RÅKNA-CITY

Emma och Johan

Nu har vi varit hos Emma och Johan och käkat jättegod tacopaj och tittat på deras nya bostad i Harplinge.
 
 
Visst ser det mysigt ut??? Supernice enligt mig!
 
 
"Lilla" kissemiss hälsade oss välkomna. Han lär aldrig mer vilja titta åt mig efter att jag försökt klippa några knutor på hans mage. Hoppas jag blir förlåten någon gång ;-)
 
 
Köket
 
 
Vardagsrummet (Älskade bordet, tyckte det hade så cool form.)
 
 
Ett gästrum
 
 
Deras sovrum
 
 
Datarum
 
 
Toa
 
 
Hall
 
 
Emma lagar mat i köket... tusen tack för pajen!!!! SMASKIG!
 
 
Tvättstugan
 
 
Tusen tack för en trevlig kväll och på återseende!!!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Susann
skriven :

Jättefint hus ! Hoppas dom kommer o trivas :)