RÅKNA-CITY

Slutvandrat

Nu tar jag en paus i min vandring på mornarna. Himla tjötigt när man kommer sig ut efter mycket inre övertalning och det visar sig att det är snorhalt och man smyger sig runt bara för att. Bättre att mysa framför tv:n och ta en sväng med Knoddis istället, hans tempo är nämligen mer smyga än Power hahahaha!
Har ju såklart inte gått ner nåt mer. Hade ju tänkt att briljera med en sisådär fem kilo eller nåt vid denna tiden men kan bara skryta med fyra. Kanske sätter det mer sprätt på det när våren börjar närma sig och om inte... ja då får jag vara glad för mina fyra. Stolt över att jag behållit kilona i alla fall trots fester, julbord och annat.
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Susann
skriven :

4 kg är ju kanon. Du ska va nöjd o stolt över dej själv :)