RÅKNA-CITY

Skolan

Frustrationen man kan känna inför en pojke på snart 14 år är nåt man måste uppleva.... Grrr! Telefonsamtal från fröken en gång i veckan måste vara varje förälders dröm... NOT!!!! Just nu är hans telefon trasig också så jag kan ju för tusan inte få tag i odjuret heller vilket gör att för varje minut som går så kommer jag på mer och mer kännbara straff för både det ena och andra.
Andas Ellen,,, ANDAS!!!!
I sådana här lägen man önskar man var två föräldrar hemma så man kunde bolla lite med någon men antar att man måste lita på sin egen magkänsla.
Undrar vart min dataspelande lugna goa pojke blivit av??? Nu är han ett slingrande testosteronmonster som man måste vaka över som en hök.
Nåja jag är väl inte första eller sista tonårsföräldern som känner såhär så är väl bara att bita ihop och hoppas man kommer ut helskinnad på andra sidan.
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: