RÅKNA-CITY

Låst va det här

Jätteskönt att gå på morgonen nu när termometern ligger på nollan. Torrt och fint ute! Love it!
Käkat slarvigt i två dagar så nu va det dags att ta tag i livet igen... fattar inte varför det blir så? Sätter skulden på den obefintliga menscykeln eller nåt HAHAHA!!!
Nu sitter jag med en kaffe och kollar på morgonnyheterna. Är visst ett sabla liv då Sverigedemokraterna röjer runt i dom fina salongerna. Ja så kan det gå.... kanske dags att lyssna på vad dom har och säga istället för att låsa dom ute.
Är lite stolt över mig själv idag. Har faktiskt bytt en glödlampa utan att dra ut sladden ur eluttaget. Är ju så jävla rädd för allt med el så brukar inte byta glödlampor annars men har bestämt mig för att jag måste ta tag i mitt liv. Kan ju inte ha det mörkt hemma tills Bobbe kommer hem på fredag.
Måste gnälla lite också... skulle kolla så taxöronen låg bra i bh:n och fick en sabla låsning mellan skulderbladen uppe i nacken!!!!!! My lord vad det gör ont. Ska se om jag kan sträcka mig eller mjuka upp skiten så den försvinner.
Hoppas alla får en fin dag och orkar ni så skulle det va skitroligt om ni ville skriva om vilka fobier ni andra har.
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 violeta
skriven :

haha samma här.. allt som har med el är jag livrädd .. våga intr nått så alex får fixa allt :)