RÅKNA-CITY

Pysslat hemma idag

Idag har jag bytt gardiner hemma och lagt på det nya sängöverkastet på gästsängen.
 
 
Satte upp dom vita gardinerna från sovrummet i vardagsrummet istället. Blev lite ljusare.
 
 
I sovrummet blev det dom nya i en färg som tydligen heter petrol. Gillar dom skarpt!
 
 
Min uggleplastduk till köket.
 
 
Sängöverkastet som man antingen hatar eller älskar... jag älskar det! Ett riktigt mormorssängöverkast med rosor och krussiduller, flickigt och romantsikt :-)
 
 
Fattas bara någon/några som vill sova i gästrummet :-D
 
 
Slängde upp andra köksgardiner också eftersom hundarna smutsat ner mina vita. Herregud sicken tur man har tvättmaskin säger jag bara. Inget får ju vara vitt särskilt länge i detta huset.
Måste dock ha tag på nya fina köksgardiner hit till lägenheten. Har bara ett par vita och det blir väl mest till sommaren som jag har dom uppe.... får se om jag kan hitta några nya nu framöver.
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: