RÅKNA-CITY

Onsdag

Denna onsdagen gick i vinets tecken. Började vina vid grillningen och avslutade det hela med vinprovning i den hemliga vinprovningsklubben hos Susann. Mycket trevligt var det och absolut något jag tror vi kommer köra igen i någon form.
Det coola är att det blev en blandning av folk som jag misstänker inte umgåtts annars men som i detta event sammanfördes och visade sig klicka fint tillsammans.
Hade superskojigt!!!! Tack alla girlsen!
Hade Malin här på en "förvinare" och då hade hon med sig inflyttningspresent...
 
 
Fick den lilla silverbollen och det lilla hjärtat och ljuslyktorna. Passade superfint med grejerna jag fått innan!!!! Hade ändå tänkt att köpa det och nu fick jag det idag... snacka om önsketänkande!
 
 
Blev så mysigt i takfönstret nu på övervåningen!!!!
 
 
Fick denna skylten också.... jag som älskar väggord!!!
 
 
Tusen tack snälla Malin för dom fina presenterna!!!!!!!!
 
Nu sitter jag och softar med maken i soffan efter en himla mysig onsdag.... mår så väl!!!!
 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Malin
skriven :

Tack själv!!!
Snart igen!