RÅKNA-CITY

Sjukgymnasten

Har varit på sjukstugan idag och blivit misshandlad av en mycket trevlig sjukgymnast. Hon har dragit och slitigt och böjt på hela mig.... jäklar i havet vad kroppen värker nu. Försökte fjäska till mig en massage,,, men icke sa nicke ;-)
Var inte obotligt sjuk och hade inga farliga utländska sjukdomar hahahaha men möjligtvis (inte 100%-igt) ett förstadie till bechterew vilket jag redan misstänkte. Man kan ju aldrig ställa en diagnos bara genom att gå till en sjukgymnast men jag ville ju egentligen bara veta att jag inte hade någon tumör eller nåt... Inte intresserad av att forska mer i det, den som lever får se! Är stel på mornarna och har en höft just nu som krånglar, en axel som är öm och lite annat smått och gott. Nåja så länge kroppen fungerar så ska jag bara leva på som jag gjort innan. Lycka, motion och rätt kost kommer man långt med!!!!!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: