RÅKNA-CITY

Lägenhetsbilder

 
Master bedroom :-)
 
 
Älskar vårt sovrum med den nya sängen och alla nya möbler. Härlig känsla att få ha nya saker.
 
 
Köket. Skulle behöva något i fönstret men har inte kommit på vad jag vill ha än. Man måste bo in sig lite först.
 
 
Toaletten nere. Är så glad vi fick köpa badrumsinredningen av förra hyresgästen, precis min smak.
 
 
Hallen skulle behöva en matta men går inte för vovvarna. Dom skitar ju ner en sån på direkten tyvärr.
 
 
Vardagsrummet med den stora tv-bänken, inte världens mest praktiska möbel men skönt att bli av med en massa pärmar och diverse i skåpen.
 
 
SUCK,,,, måste tyvärr ha skydd på soffan så inte Kulan och Knodden´s klor förstör den. Nåja vet ju att det är en fin skinnsoffa under lakanen hahahaha!
 
 
Gästsängen är väl inte superkul ännu men ska köpa fler vanliga huvudkuddar och några fler fina prydnadskuddar. Lapptäcket har Mona Andersen gjort och det måste självklart ligga framme. Vet att det är hårt arbete att tillverka ett sånt.
Så glad jag fick plats med farmor Anna´s byrå. Passar ju egentligen inte alls i vår lägenhet men vissa saker kan man bara inte göra sig av med för att man tycker om dom så himla mycket.
 
 
Älskar ju att ha lite foton på familjen uppe och eftersom gästrummet till stora delar kommer befolkas av töserna med respektive så är det skoj att ha lite familjefoton uppe. Kanske inte så supertrendigt men för att det ska bli ett HEM så måste man ha det hemtrevligt och hemtrevligt för mig är foton :-)
 
 
Min syhörna.
 
 
Ordning och reda i garderoben gillar jag. Bara mc-kläderna på golvet som ska bort när nya mc-boden är byggd. Tänkte ha en garderob ute i den att ha alla mc-grejor i.
 
 
Toffzans matplats ;-)
 
 
Sonen´s lya är typiskt tonårssunkig hihihi,,,, men va tusan.... bara han trivs så....
 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Susann
skriven :

Ni har verkligen fått fint :-) Måste komma o kolla snart !