RÅKNA-CITY

HELG

Så var det helg igen,,, dock jobbarhelg men va spelar det för roll?! Trevliga kunder och en ledig lördagskväll... jihoo!
Har handlat efter jobbet och köpt lite nya krukor och ljus så nu är här mysigt i nya lyan minsann.
 
 
Älskar ljus om någon missat detta!
 
 
Köpte nya krukor till sovrummet till mina orkidéer och värmeljushållare som såklart passar med sängöverkastet.
 
 
Krukan jag fick till min ena orkidé fick byta innehåll. Numera bor det en knotig växt i den ;-)
 
Bobbe har varit flitig idag och polerat bilen. Herregud vad den blänker. Kommer inte våga köra den längre, vill ju inte den blir smutsig.
 
 
Sonen tog bussen till Torup till en kompis. Får se om han kommer hem ikväll eller om det bara blir Bobbe och jag som sitter här och myser. Himla smidigt än så länge att bo i byn. Alla kan komma och gå som dom vill utan att det krigas om bilen.
 
Önskar alla en finfin helg!
 
 
 
 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: