RÅKNA-CITY

Fått fint

Idag har det varit plantering på hög nivå och en hel del shopping... KUL KUL!!!!
Köpt plantor till mina land, urnor att ha blommorna i och en del lyktor och annat tingeltangel. Helt underbart att ge sig iväg ensam för en gångs skull. Har ju varit mycket shopping med maken i det sista men idag kunde jag fräsa på i mitt eget tempo... och det har gått undan vill jag lova. Glömde några prydnadskuddar på Jysk plus att persiennerna jag köpt till köket var för långa. Tack till Anna och Janne Hyll som ordnar detta åt mig imorgon. Säg bara till så hjälper jag er nästa gång!
 
 
Landet på baksidan. Lyktorna i mitten är för värmeljus.
 
 
Ena landet på framsidan.
 
 
Mina äpplen och päron :-)
 
 
Andra landet på framsidan.
 
 
Köpte solcellslampor på Jysk.
 
 
Kommer nog bli superfint när det tagit sig i mina krukor.
 
 
Hjärtan som jag köpte på Biltema.
 
 
Köpt perenna växter så man förhoppningsvis slipper köpa en massa nytt vartenda år.
 
 
Haft livemusok från cirkusen i bakgrunden medan jag planterat.... mycket trevligt på min ära. Mindre trevligt för Bobbe som fick sin lastbilsparkering ockuperad...
 
 
Köpte en sådan här väggklocka på Biltema idag. Cool om man bara får upp den.... suck skulle önska Bobbe var hemma. Jag får inte urtavlan att hänga rakt GRRR!!!!!
 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Susann
skriven :

Riktigt jäkla fint har du gjort ! :-)

Svar: Tack!!! :-D
Ellen