RÅKNA-CITY

Still going strong

 
Efter första veckan med ordning och reda kring mat och motion har jag gått ner ett kilo. Himla skönt men samtidigt blir jag stressad när alla andra går ner i en rasande fart. Nåja misstänker att jag fått några fler muskler eftersom jag går/joggar så gott som varje vardagsmorgon, men ändå. Man vill ju typ gå ner MASSOR typ NU ;-)
Imorse var det inte så kul att vara ute och promenera. Riktigt höstligt ute med både regn och blåst. Var först ute på en egen promenad och sen var det hem och hämta Kulan och Knodden för en sväng med dom också. Hade tydligen fått någon ny runkeeper uppdatering på telefonen så det enda som registrerades idag blev hur länge jag gick men misstänker att det blev cirka sex kilometer.
Nu slappar vovvarna och jag innomhus,,, ha en fin vecka!
 
 
 
 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: