RÅKNA-CITY

Lördag

Hunnit med en massa trots att klockan knappt är lunch... bland annat bakat ett gäng muffins.
 
 
Mums! (Kan säga att jag inte förväntar mig någon direkt viktnedgång denna veckan då frosseriet inte visar några gränser just nu, men nya tag nästa vecka.)
 
Nu har jag tänt i kaminen. Mysigt och varmt.
 
 
Ha en finfin helg.
 
Meddelande till mamma ;-) Om du vill kommentera är det bara att trycka på ordet "kommentera" och skrolla neråt så kan du skriva där.
 
 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Mamma.
skriven :

Vet jag väl.(Nu i alla fall)Varför har inte bagaren varit här med muffins,har ju en stående beställning på alla hembakta kakor.Vet inte om jag kan tolerera sådant slarv.Inte önskar hon mig god natt,och nu detta.AAj,aj,inte bra meriter detta.<3