RÅKNA-CITY

Ledig fredag

 
Ledig fredag är superfredag!!!! Tack Kerstin för att jag fick ledigt idag!
Utnyttjat dagen till fullo tillsammans med en nästan lika ledig make. Hans telefon ringer ju stup i kvarten men va tusan... ledig var han ju i alla fall på något sätt.
Började morgonen med att skicka sonen till skolan och sedan gick Bobbe och jag en promenad med hundarna. Var helt magiskt nere vid sjön som ni kan se på fotot längst upp. Måste spara dom fina höstdagarna i hjärnan så man har dom att tänka på när vintern och kylan kommer med allt vad det nu innebär.
Sen åkte vi och hälsade på bästisarna i Ekenäs. Där var läget bra efter omständigheterna. Skjunne mår bra fast dom plockat bort benbitar och satt in titan och allt annat dom utsätter honom för i kampen mot cancern. Vi hejar på dig Skjunne!!!!!
Nu har vi varit i Halmstad och köpt sonen en ny madrass. Hans var ca 15 år gammal och spiralerna började kika ut. Dyrt var det men det kanske han kan vara värd. Var först på Jysk men deras personal är ju bara skit så vi åkte till Sova istället. Där var både kvalitén och servicen bra mycket bättre.
Nu klipper maken gräsmattan och jag har grejat innomhus. Är ju höst så nu kan man tända ljus med gott samvete igen.
 
 
Smidigt att tända värmeljus i kaminen istället för ved.
 
 
Ljus i hallen.
 
 
Tände i min ljuslyckta på trappan också. MYSIGT!
 
Nu ska vi kanske hinna städa akvariet också och sen tar vi helg. KRAM PÅ ER!
 
 
 
 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: