RÅKNA-CITY

HÖST

Idag var det höst utanför fönstret. Grått, ruggigt och nästan så det regnar lite.
Snörade ändå på mig skorna för min morgonpromenad=nöjd! Ska verkligen försöka mig på en halvtimmes promenad om dagen. Nu efteråt är det fantastiskt så hoppas att jag ska komma ihåg denna känslan när det är halv storm ute och jag ska gå en sväng ;-)
Ska snart hämta hundmat på macken ute vid Nissastigen här i Hyltekrokarna. Himla smidigt att den kommer hitåt nu så man slipper ränna till Eurostop i Halmstad i ottan.
Igår var Martin och jag hos mediumet. Hon är kanon med barn också så var bara tvungen att fråga om hon inte ville flytta in i gästrummet hahahaha! Martin fick bland annat lära sig några basmetoder för att meditera. Han tyckte det var coolt och testade redan innan han skulle sova. Vi fick också en hälsning från Bobbe´s morfar till honom. Funderar på om inte Bobbe också kommer vilja gå till henne nästa gång hon är här i krokarna, vi får väl se.
Önskade ju igår att jag hade något att se fram emot och den önskan gick i uppfyllelse redan på eftermiddagen då vi blev bortbjudna på lördag. HÄRLIGT!
Ha en fin onsdag allihopa!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: