RÅKNA-CITY

SLAPPT

Idag var sonen fortfarande hemma från skolan då han inte kunde somna igår och mådde småtjockt när han skulle lägga sig. Lika bra att ha dom hemma lite längre så dom säkert är friska när dom ska börja skolan igen.
Lite förvirrad över systemet som skolan har numera att man måste ringa varenda dag och säga att dom är sjuka. Jobbigt om man haft en vaken natt med sina barn och så måste man ändå stiga upp i ottan för att ringa för annars ringer fröken hem till en.
Idag har jag inte kommit ur pyjamasen. Sluskigt men skönt att bara sitta och dega en dag.
Imorgon ska han till skolan och jag ska förhoppningsvis på min morgonpromenad innan jag ska iväg och jobba och sen är det ledig helg... jihooo!
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Susann
skriven :

Hoppas Martin är frisk o kry nu !
Ha en trevlig helg alla ni i Råkna city :-)