RÅKNA-CITY

Oj vilken dag

Utan att gå in på för mycket detaljer så har detta varit en mycket händelserik dag.
Började morgonen med en bamserunda med gympaskorna på fossingarna runt Färgaryds kyrka och hem. Blev nästan 8 km. Kändes gött i benen!!!
Sen var jag iväg på ett spännande möte :-) Får se vad det leder till....
Har varit hos min spådam idag för att få ur mig lite virrvarr i hjärnan. Mycket skönt. Känner mig lite mer harmonisk och lugn och har lite mer ordning på tankarna. Hon hjälpte mig att komma igång med meditation. Har testat hemma men det är svårt att komma till ro själv men nu ska jag testa imorgon igen och se om det går lite lättare. Massa tack till Ewa för idag. Du är så bra!
Snackat en massa med sonen vid köksbordet. Känns bra och kunna sitta i flera timmar och bara bolla saker med honom. Han är smart det lilla livet.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: