RÅKNA-CITY

Tung måndag

Eftersom jag haft vissa sömnsvårigheter i det sista så fick jag en insomningstablett av mamma igår. Herregud den nockade mig på stört och jag sov som en gris inatt. Tyvärr har jag varit mossig och seg i skallen hela dagen också. Nåja nu är det snart kväll igen så jag kan fortsätta snarka.
Röjt som en stolle hemma idag med. Mycket som ska till Röda korset och en massa som ska slängas. Börjas synas inne nu att det är något på gång. Tomt lite här och där.
Om två veckor ryker en del möbler som vi ska köra på auktion. Kul om man fått några kronor för dom så man kan köpa nytt men småsimpelt att behöva sitta på golvet och att inte ha något bord.... nåja man överlever ett tag.
Någon som behöver grejor får bara tjoa... har jag det så får du det :-)
 
BYE BYE!
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: