RÅKNA-CITY

Nya badrummet

Har inte skrivit på papprerna än på lägenheten men har banne mig redan kirrat badrumsinredningen :-) Jooo jag vet... jag är galen!!!!
 
 
Mörkbrunt blir kanon i den vita toan.... gillar det massor.
Ska ner till Bofast imorgon och se om jag kan skriva på papprerna och sen blir det att kolla tomtgränser och bygga staket innan tjälen kommer i backen.
Såhär blir staketet mellan mig och grannen...
 
 
... och resten blir det vanligt stängsel som vi har nu på baksidan. Detta är ju småbråttom då man inte vet hur vädret blir framöver.
 
Har sådan himla tur med tjejen som bor där nu.... inga problem eller gruff om något. Ska dit och mäta lite en dag så man har klart för sig vilka storlekar på möbler man kan ha och om akvariet kommer få plats.
 
Fattar inte hur tusan jag ska kunna sova inatt. Nu är man ju i den nya lyan och inreder ;-)
 
 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Susann
skriven :

Du är INTE galen .... isåfall är jag det med. Har typ haft min lägenhet färdiginredd i 2 månader...o vi flyttar in 1dec ;-)