RÅKNA-CITY

Valparna på Endless Eden är en vecka!!!

Idag hoppade jag i bilen och åkte till Halmstad till Annette Berntsson och hennes vovvar.
Valparna fyller en vecka idag och har redan växt en massa.
 
 
Lilla Kila är en så duktig mamma PUSS!
 
 
Är sover den lilla familjen gott efter maten.
 
 
Proffsiga, snälla, duktiga Annette som tacklar telefonsamtal, koll på datorn, ge hundar mat och kärlek, röka och städa... ja ALLT!!!!! (,,, och på samma gång dessutom!!!)
 
 
Tack för att jag fick komma Annette. Lova och ring om det är nåt som jag kan hjälpa dig med!
 
Supernice dag!!! Hann innom och handla både på Systembolaget och Konsum när jag kom hem...
 
 
HiHiHi får norgebesök på fredag (som också är Norges nationaldag) och då innebär det att man inte ska behöva vara törstig :-D Nu är det bara att komma familjen Andersen VÄLKOMNA!
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Susann
skriven :

Blir det en till vovve i Råkna nu kanske ? ;-)

Svar: Nej det blir det inte.... är så nöjd med mina pojkar. Nu blir det ingen mer hund innan dessa två vandrat över regnbågsbron och då blir det en Eurasiertik.
Ellen