RÅKNA-CITY

Motorkross

Idag var det dags att åka lite motorkross.... ja inte jag men grabbarna.
 
 
Bobbe har lånat sin pappa´s cykel och Martin kör på sin egen.
 
 
Såhär ser jag ut när jag tänker på att sitta i en grushåla i flera timmar medan pojkarna kör sina motorcyklar. Inte världens roligaste men man får offra sig liksom.
 
 
Fick sällskap i skogen av familjen Carlsson från Ekenäs. Tack för att ni kom,,,, tiden gick betydligt fortare med er att tjabba med. KRAM!
 
 
Amanda ville inte vara med på kort men ett bakifrån fick jag i alla fall ;-)
 
 
Bobbe kör så det ryker!
 
 
Martin!
 
 
Dök upp två skogstroll i skogen hahahaha! Vi gav dom kaffe och kaka också :-D
 
 
Skulle ibland önska att grabben ville syssla med något lugnare.... typ stickning, måleri eller att skriva poesi. Hjärtat har stannat många gånger idag när jag sett hur han flyger fram i skogen huuuuu!
 
 
Taktiksnack!
 
 
Hoppa kan den lilla sudden också till sin morsas stora förskräckelse!
 
 
Även gamla Bobbe kan hoppa :-)
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: