RÅKNA-CITY

Mer död än levande

Okej idag stack jag iväg på en joggingtur i skogen. Herrejävlar så dålig kondis jag har och på vågen så visade den satan att jag hade ca 6 kg mer å bära på än förra året så nu MÅSTE jag skärpa mig... men som sagt FYYY SÅ JOBBIGT!!!!!
Nåja jag är ändå nöjd med mig själv. Orkade min lilla runda utan att stanna även om det var svårt att hålla fart eftersom det fortfarande var hemskt isigt på vägen. Sen för er som vet hur "MHF-backen" ser ut kan jag säga att jag sprang uppför den på slutet,,,, ja ingen fart men jag tog springsteg heeeela vägen. Hatar att stanna på mina rundor. Jag MÅSTE springa hela vägen annars blir jag asbesviken på mig själv. Bättre att ta kortare rundor men att orka dom.
 
Ska ta och köpa mig nya träningsbyxor nu och försöka ta tag i livet igen. Måste ju komma i mina mc-brallor...
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Susann
skriven :

Duktig du är ! MHF backen är inte o leka med !

2 joanna
skriven :

Heja heja heja!!! Duktigt, en annan hade med behövt komma igång!