RÅKNA-CITY

HÅR

Idag var jag och färgade håret och satte in mitt löshår på Hår och Harmoni i Smålandsstenar.
 
 
Har inte riktigt lockat till sig ännu då det legat förpackat men meningen är att det ska vara vågigt och inte rakt.
 
 
Osäker på längden,,, kanske lite långt men eftersom det inte krullat sig ännu så vill jag inte klippa av för mycket innan dess.
Himla skönt att ha lite tjocklek på håret vilket jag aldrig haft innan. Längden är helt oviktig men kanske är något gammal för att ha såhär långt hår. Känner mig som en tonåring hihihi!
 
Vad tycker ni om längden och färgen???
 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 joanna k
skriven :

Tycker det blev jätte bra! :-) fan nu blev jag ju sugen på att sätta in mitt igen! :/

2 Systern
skriven :

Läckert!!

3 Mamma
skriven :

Va då för gammal för långt hår,hm,tack för den du,skall jag komma ihåg läääääännnnge.Färgen var super,och när det lockat sig blir även längden bra,hade du bara varit yngre.Skit unge.Hehe

Svar: Menade inte så morsan :-) meeeen kanske något fööör långt om man inte är 18 år. Långt INTE fel men FÖÖÖR långt superfel... hajar du baby?!
Ellen

4 Mona-mor :)
skriven :

Du er underbar <3

5 Ida
skriven :

Men hallå va tjusigt! Men inte har du väl haft tunt hår?! :o