RÅKNA-CITY

Halmstad

Idag var sonen och jag en sväng i Halmstad för lite shopping. Kul men kostsamt!
Köpte klart alla födelsedagspresenter till Sara som fyller år på torsdag och Martin fixade kullagrerna på sin longboard. Själv hittade jag mig ett par löparbrallor, mascara och ett hårspänne till mig själv.
Knodden går på en kur Andapsin igen då han varit kass i magen. Är som att ha ett barn hemma då man får ränna uppe med honom på nätterna vilket gör att skönhetssömnen blir lidande. Inte bra då mitt humör dalar betänkligt utan rätt antal timmar med skallen på kudden. Nåja jag hoppas han snart är okej igen.
Hoppas på att isen på vägarna här hemma ska tina snart så man kan börja jogga igen. Ser folk inne i byn som börjat ge sig ut och springa men här för oss skogsfolk är det inte att tala om ännu om man inte vill bryta lårbenshalsen.
På fredag ska maken och jag ner till Forum och käka. Ska ringa imorgon och boka bord. Någon som är sugen på att hänga på? Pia Andersson och Johan Bergström ska spela på kvällen och det hade varit kul att lyssna på dom och ta ett glas vin/öl.
Bytt pass med Maria på jobbet så jag ska jobba imorgon kväll men får ledigt på fredag istället vilket inte hör till vanligheterna... ska bli gött att vara långledig över helgen.
 
KRAM!
 
 
 
 
 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Susann
skriven :

Hoppas ni får kul på Forum =)
O ha en riktigt Glad Påsk !