RÅKNA-CITY

BIO

Martin och tre kompisar ville åka in på bio och ville ha skjuts... klart man ställer upp om man kan,,,, suck så jag råkade säga ja. Funderade först på vem i stan jag kunde våldgästa under tiden kidsen va på bio men mitt uppe i allt kom Bobbe på att han och jag kanske också kunde se en film medan vi väntade. Sagt och gjort... blev en Bruce Willis film som inte var någon 10-poängare direkt men dög. Barnen kollade på någon annan film och jag tror dom tyckte sin film var okej också.
Ett sabla fnittrande och stojande i bilen så resan hem kändes som en evighet... jisses! ;-)... men supermysiga ungar. Största plusset är när tre utav tre barn tackar för skjutsen när dom kliver ur bilen. Gillar sånt, är ju så sabla trevligt och väluppfostrat. Hoppas min son är lika artig när han får åka med andra som Julia, Elin och Fred var. Kör er gärna igen om jag bara har tillfälle!
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: