RÅKNA-CITY

Nu har han åkt...

Varit väldigt cool och kaxig om att Martin ska själv på Dream Hack i Jönköping men kan ärligt säga att det brast när vi skulle säga hej då imorse. Fyyy!!! Han har aldrig varit borta från mig så länge och absolut inte ensam. Några tårar rann nerför mammans kinder :-(
Måste säga att jag beundrar hans mod. Inte alla 12-åringar som man vågat släppa själv på något sånt här eller känt att man kunnat lita på men jag tror att det kommer gå skitbra.
Tänk sicken upplevelse för honom!!!
Hoppas nu allt går bra för honom och att han får den upplevelse som han förväntar sig.
För er som tycker jag är helt galen som släpper iväg min unge på nåt sånt här kan jag bara meddela att jag vet två äldre grabbar som ska dit här ifrån byn så skulle det behövas så kan jag alltid få tag i någon av dom så att Martin kan få stöd.
 
Puss på dig sonasatan... ses på måndag!!!!
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Susann
skriven :

Du är inte galen. Tänk va kul han kommer o få =)