RÅKNA-CITY

Bra pli

Har en tysk familj i stugan/huset nedanför mig som har semester. Nästan varje morgon sticker det ut en man (ingen skinny karl) och joggar med deras bebis som ligger i vagn och två hundar. Inget koppet och stenkoll på sina hundar.
Idag kom den ena vovven lite efter så han säger "sitt" till sin ena hund precis jämte en kohage och lämnar vovve och bebis där och joggar tebax för att hämta sin andra hund. Såg så jäkla coolt ut. Där satt hans hund och vaktade vagnen medan kossorna betade jämte och den rörde sig inte ur fläcken. Sen joggar dom förbi mitt hus med mina två galningar skällandes i trädgården och dom tyska vovvarna tittar inte ens åt deras håll.
Blir skitimpad av sånt,,, kanske mest pga att jag inte övat något sånt med mina så dom är inte alls så lydiga.
Heja!!!
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: