RÅKNA-CITY

36 bast

Hipp Hipp Hurra på mig själv idag... ingen annan av mina familjemedlemmar (Bobbe och Martin) som kommit ihåg min födelsedag tydligen men jag kan fira själv med Kulan och Knodden.
Köpte ju mc-brallor i födelsedagspresent och dom gillar jag massor, synd bara att man aldrig hinner använda dom och åka lite båge.
Fyller 36 bast idag vilket egentligen inte är ett dugg skojigt,,, närmar sig 40 med stormsteg :-(
Nu ska jag koka mig en kopp kaffe, som jag tyvärr får dricka utan mjölk då den är slut,,,
Nu önskar jag bara att Knodden piggnar till framåt eftermiddagen,,, bättre födelsedagspresent kunde jag inte få!
 
Have a nice day!
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Susann
skriven :

Grattis ! Hoppas du får en bra dag.
Och en massa krya på dej till Knodden.